Maison Francis Kurkdjian - Aqua Universalis forte - EdP
You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Telefon: +420 702 830 774

Maison Francis Kurkdjian - Aqua Universalis forte - EdP


4 720 Kč Cena bez DPH: 3 901 Kč

Dostupné možnosti


Vonná kompozice má ty stejné "slunečné" emoce, jako klasická Aqua Universalis EdT, ale přidává vzpomínku, jiskřivost a intenzitu k citrónu a lili z klasické verze. Výsledkem je vzácná a téměř nekonečně držící vůně.

Vůně

Stále je zde zastoupen sicilský citrón, ale ve spojení s bergamotem je v něm více zelených jiskřivých tónů. Bílý květinový bouquete - lilie a seringa - je vznešený díky egyptskému jasmínu a růži z Maroka. Plnost lehkého dřeva v základu je vynášen do popředí mošusovými tóny.

Flakón

Inspirací pro flakóny Maison Francis Kurkdjian je krystal, který nalezl Fred Rawyler - tvůrce grafického designu domu Francis Kurkdjian - při svých toulkách po antikvariátech.Ten byl desginovaný tak, aby přesně zapadl do cestovního kufříku. Byl úplně okouzlen tím, že by vytvořil flakón, který bezpečně cestuje a zase se vrací, pěkně usazený v jeho cestovním kufříku. Jeho model je unikátní předmět, i když je tak trochu vytvořen pro možná puntíčkářskou osobu. Díky tomu vytvořil flakón, který se se svými facetami podobá krystalu, kde jednotlivé facety na sebe harmonicky navazují a jsou pečlivě naformované v celé ploše flakónu. Požádal skláře, aby úhly, které svírají stěny, byly co nejvíc přirozené a podobné dílu přírody.  Aby podtrhl toho mistrovské dílo, přidal na flakon malý podpis - monogram domu Francis Kurkdjian.

Uzávěr

Maison Francis Kurkdjian chtěl uzávěr vytvarovat z materiálu charakteristického pro Paříž, tak vybrali slitinu zinku. Zinek je živý a zajímavý, odmítá uniformitu. Uzávěry nejsou podobné jeden druhému. Každý je unikátní variací v různém odstínu šedé.

Balení

Maison Francis Kurkdjian chtěl, aby byl flakón podobný šperku, který jeho majitel objeví, když jsou odstraněny všechny obaly. Zatímco je balení často používáno hlavně jako ochrana produktu, zde má balení estetický význam. Zde je navržen ještě jeden obal, který chrání jak flakón, tak krabičku (která je perfektně přizpůsobená dimenzím flakónu). Když otvíráte krabičku, objevíte, že je uvnitř pozlacená teplým odstínem zlaté - uchovává parfém v jeho neposkvrněném vesmíru.